poniedziałek, 31 grudnia 2018

Puszcza Niepołomicka raz jeszcze

Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
     Kiedy, podczas spaceru w Puszczy Niepołomickiej, ja skupiałam się na wypatrywaniu grzybów, Pawełek asystował dzieciom i utrwalał ich szaleństwa. Wczoraj wieczorem wręczył mi z dumą kartę pamięci z obrobionymi już zdjęciami. Utrwalił na nich wiele momentów, które mnie umknęły, więc stwierdziłam, ze warto na chwilę jeszcze wrócić do puszczańskich klimatów.:)
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
     Jakoś przeoczyłam Krzysiowe znalezisko - wspaniałe niebieskie wiadro, prawie nowe, tylko z malutką dziurką od spodu. A Krzyś je wykorzystał, by wzbudzić podziw Mikołaja.
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
     Pawełek złapał też chłopaków w bigu, podczas wyścigów.
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
     Młodsi uczestnicy biegu musieli momentami korzystać ze wsparcia, zeby nie zostać zbytnio w tyle.:)
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie

Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
     Jeżeli wynik biegu nie był dla niektórych do przyjęcia (czytaj - Krzyś nie wygrał), odbywała się dodatkowa rozgrywka w stylu karate, zapasów czy dżudo.
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
     Nawet ja zostałam uwieczniona podczas pokazywania rozmaitych grzybków, które udało mi się wysznupić.
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
     A tu cała seria pokazów sprawnościowych, w których prym wiedzie Krzyś, a pozostali podążają w jego ślady. Przy czym Mikołaj (4 lata) w pewnym momencie stwierdził, że nie chce żadnej pomocy i wszystkich sztuk dokona samodzielnie.:)
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
     Okazało się, ze nie tylko starsze dzieci mogą imponować dzieciom młodszym, ale i od dorosłych można czerpać inspirację. To ciocia Renia pierwsza zawisła na gałęzi i pokazała, jak się robi kiełbaskę. Naśladowcy musieli stać w kolejce i czekać na swoją kolej.
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
    Wszyscy po kolei wykorzystali konar doskonale nadający się do zwisania.
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
     Zatrzymane w kadrze zostały także pokrętne ścieżki, jakimi po lesie chadzają Michaś z Krzychem - zawsze tak, zeby przypadkiem za łatwo i za prosto nie było. Kiedy młodszym kolegom nogi nieco podrosną, też pewnie będą sobie tak samo życie utrudniać.
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
    Na koniec Pawełek nawet żubra leżącego daleko za betonowym ogrodzeniem ściągnął na kartę, dzięki czemu mam dowód, że on tam naprawdę był.
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie
Puszcza Niepołomicka, zabawa w lesie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz